vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 hafta kullandım. yoğun trafikte Göktürk, Kağıthane ve Maslak arasında 10 lt geçmedi. Uzun yol Kapadokya, Denizli ve Ankara yaptım 5-7 lt arasında rakım farkına göre değişiyor.


Hangi emsalleri 6 lt yakıyormuş şu an 1.6 benzinli toyota corolla 10-12 lt yakıyor. aynı şekilde honda civic vs.



haha bunu DSG golf sahibi olan birine sor
Dsg jetta kullandım 8 litre yakıyordu misal😁

Tiguan 9 litre arkadaşta var.

Toyota corolla var 2021 model 9 litre sehir içi

2008 var arkadaşta 8 litre🤷*♂️

yani sidik yarışı yapmayalım bir . gerek yok .

meselenin özü şu : chery ve diğer markalar gelsin . rekabet artsın . seçenek daha fazla olsun . avrupa markalarına mecbur kalmayalım .

şimdi tüm firmalar artık kaliteli araç üretiyor. fena değiller . çinliler de bu alanda kendini aştı yada aşıyor.

youtubda inceleyin lütfen çinli araç modellerini .muazzam işler var . tasarımlar teknolojiler bence gayet iyi gidiyolar

şu arac misal 1700 TL Bandında girse türkiye pazarına ne hoş olur
https://www.jaecoo7.com.tr/