TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çin malı araç hala almam,Alman'dan şaşmam
Bi bitmediniz alman alman diye Türkiye gibi ülkelerde kullanabileceğin "Alman" araç yok hepsi üretim maliyetini düşürmek için ucuz ülkelerde üretim yaptırıp gönderiyor. Yıllarca boş modellere deli gibi para ödendi sırf aptal "Alman" algısı için. Yaşadığımız ülkeyi bi öğrenelim artık 3. sınıf değiliz 5. sınıf ülkeyiz.

en büyük alman markası DSG probleminden dolayı milletin cebindeki parayı sanayici uyanıklar hortumluyor.

Araç fevkalade alınır.