Ceoware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İncelediğim izlediğim videolara göre araç fiyatına göre Şuan Türkiye’de bulunan bir çok arabadan çok daha iyi özelliklerle geliyor aynı fiyat üzerindeki arabalarla sadece alan kişiler fazla yaktığını söylüyor ama kullanmadığım için bir şey diyemem kısacası güzel araç kullanmayanlar aracı kötülüyor Çin arabası diyorlar ama kullandığın telefon giydiğin ayakkabıya kadar hepsi Çin’de üretilip markalar adı altında satılıyor
Araç alırken kıstasım yakıt. Arkadaşa sordum 13 lt ortalama dedi. Kenara ayırdım. Malzeme kaliteli ama yakıt benim için önemli.