• 03-09-2018, 12:15:18
    #1
    teşekkürler
  • 03-09-2018, 12:16:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    C serisi reno motoruymuş’cılar gelir şimdi 😂
  • 03-09-2018, 12:17:35
    #3
    Kazasız, belasız kullanırsınız umrarım, şimdiden hayırlı olsun
  • 03-09-2018, 12:18:51
    #4
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C serisi reno motoruymuş’cılar gelir şimdi 😂
    öyleyse öyle, sonuçta araba lüks

    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazasız, belasız kullanırsınız umrarım, şimdiden hayırlı olsun
    teşekkürler hocam
  • 03-09-2018, 12:20:02
    #5
    Cla önermiyorum görüntüsü güzel ama içi gerçekten değmez. Diğerleri hakkında bilgim yok
  • 03-09-2018, 12:20:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Konfor c180 biraz daha genç işi ve fakir mercedesi sıfatına sahip - cla serisinin iç donanımında kullanılan malzeme mercedes logosu altında olmayı inanın haketmiyor nerdeyse plastik tümüyle - c200d hem konfor hem donanm bakımından daha tatminkar olacaktır kişisel tavsiyem c200d olur arkadan itiş olmasına rağmen yol tutuşu vs konusunda gram güvensizlik yaşatmaz
  • 03-09-2018, 12:22:30
    #7
    Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cla önermiyorum görüntüsü güzel ama içi gerçekten değmez. Diğerleri hakkında bilgim yok
    öyle diyorlar da aynen dışı daha sportif.

    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konfor c180 biraz daha genç işi ve fakir mercedesi sıfatına sahip - cla serisinin iç donanımında kullanılan malzeme mercedes logosu altında olmayı inanın haketmiyor nerdeyse plastik tümüyle - c200d hem konfor hem donanm bakımından daha tatminkar olacaktır kişisel tavsiyem c200d olur arkadan itiş olmasına rağmen yol tutuşu vs konusunda gram güvensizlik yaşatmaz
    hocam peki 200d'lerin yakıt tüketimi nedir? şehir içi olacağı gibi hafta sonları ankara-istanbul yapmayı düşünüyorum, çok masraf çıkartır m?
  • 03-09-2018, 12:25:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle diyorlar da aynen dışı daha sportif.



    hocam peki 200d'lerin yakıt tüketimi nedir? şehir içi olacağı gibi hafta sonları ankara-istanbul yapmayı düşünüyorum, çok masraf çıkartır m?
    Yakıt konusunu auto data gibi sitelerden bulabilirsiniz hocam net model paket seçerek ama kullanıma göre 40 kuruşta 90 kuruşta yakabiliyor bunun canlı şahidiyim
  • 03-09-2018, 12:27:04
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zaten a b gla cla (136ps)vs vs çoğunda renault nissan ortaklığında ki motoru kullanıyordu, sanırım son c serisinde kendi motorunu üretti diye biliyorum. tıpkı mercedes gibi bmwde 3 serilerinde psa grubunun motorundan yararlanıyordu.(eski 3.20 aracımda bu motor vardı.) şahsi fikrim düşük hacimli motorlarda mercedes ve bmw, renault nissan gibi firmalardan baya bir deneyim edindi. çokta önemli bir durum değil açıkçası. araçlardan beklentiniz nedir ona göre yorum daha doğru olacaktır. ben olsam 3 serisi düşünürdüm.

    düzeltme:
    c 180 tahminim ortalama 9 litre yakıcaktır.