Araba Konusunda Yardım
24
●757
- 03-09-2018, 12:18:51öyleyse öyle, sonuçta araba lüksEmpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

teşekkürler hocamDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2018, 12:20:58Üyeliği durdurulduKonfor
c180 biraz daha genç işi ve fakir mercedesi sıfatına sahip - cla serisinin iç donanımında kullanılan malzeme mercedes logosu altında olmayı inanın haketmiyor nerdeyse plastik tümüyle - c200d hem konfor hem donanm bakımından daha tatminkar olacaktır
kişisel tavsiyem c200d olur arkadan itiş olmasına rağmen yol tutuşu vs konusunda gram güvensizlik yaşatmaz
- 03-09-2018, 12:22:30öyle diyorlar da aynen dışı daha sportif.Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki 200d'lerin yakıt tüketimi nedir? şehir içi olacağı gibi hafta sonları ankara-istanbul yapmayı düşünüyorum, çok masraf çıkartır m?Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-09-2018, 12:25:13Üyeliği durdurulduYakıt konusunu auto data gibi sitelerden bulabilirsiniz hocam net model paket seçerekrange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama kullanıma göre 40 kuruşta 90 kuruşta yakabiliyor bunun canlı şahidiyim
- 03-09-2018, 12:27:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.zaten a b gla cla (136ps)vs vs çoğunda renault nissan ortaklığında ki motoru kullanıyordu, sanırım son c serisinde kendi motorunu üretti diye biliyorum. tıpkı mercedes gibi bmwde 3 serilerinde psa grubunun motorundan yararlanıyordu.(eski 3.20 aracımda bu motor vardı.) şahsi fikrim düşük hacimli motorlarda mercedes ve bmw, renault nissan gibi firmalardan baya bir deneyim edindi. çokta önemli bir durum değil açıkçası. araçlardan beklentiniz nedir ona göre yorum daha doğru olacaktır. ben olsam 3 serisi düşünürdüm.
düzeltme:
c 180 tahminim ortalama 9 litre yakıcaktır.
