• 03-09-2018, 12:29:01
    #10
    C serisi asla mercedes olmayı hak etmeyen bir sınıf. C serisi yerine superb passat insignia gibi alternatifler değerlendirilebilir D segmentte. Hatta 2010 yıllarından dizel bir E segment araçta olabilir.
  • 03-09-2018, 12:39:11
    #11
    c200 dizeller çok daha iyi ve gücü hissettirir yol tutuşu vs. 180 ne göre çok daha iyi c200 dizele binersen 180 ni beğenmezsin bence denemeden alma 180 alacaksan
  • 03-09-2018, 12:43:03
    #12
    Laf meclisten dışarı 140 160 bin lirayı bir sedan veya hb araca vermek bana doğru gelmiyor.
    Suv bir araç alırım, daha iyi .
    Peki bu fiyata ne alırım?
    Seat Ateca
  • 03-09-2018, 13:03:00
    #13
    Vhisne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konfor c180 biraz daha genç işi ve fakir mercedesi sıfatına sahip - cla serisinin iç donanımında kullanılan malzeme mercedes logosu altında olmayı inanın haketmiyor nerdeyse plastik tümüyle - c200d hem konfor hem donanm bakımından daha tatminkar olacaktır kişisel tavsiyem c200d olur arkadan itiş olmasına rağmen yol tutuşu vs konusunda gram güvensizlik yaşatmaz
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...90376266/detay
    Bumu fakir mercedesi
  • 03-09-2018, 14:18:58
    #14
    C klasse Mercedes sıfatını hak etmeyen sınıftır bence. O paralara Passat - Superb alıp keyfine bakabilirsin.
  • 03-09-2018, 14:22:37
    #15
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Bütçeyi bir tık yükseltebilirseniz BMW 4 serisi derim.
  • 03-09-2018, 14:24:57
    #16
    Hocam ikinci el almayı düşünürseniz E Class en iyi tercih olur bence.
  • 03-09-2018, 14:29:56
    #17
    BLG
    Üyeliği durduruldu
    C serisine para baymak akıl işi olmaz. E serisine bakmanızı veya C serisi almak yerine Passat, Superb gibi araçlara bakmanızı tavsiye ederim. İlle de Mercedes diyorsanız E serisine bakmalısınız.
  • 03-09-2018, 14:39:09
    #18
    Maketini aldım geçen hafta marketten, 240 TL idi. Pili fena değil bi 20 dakika gidiyor. Halıda iyi değil ama bilginize.