• 03-09-2018, 14:55:45
    #19
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maketini aldım geçen hafta marketten, 240 TL idi. Pili fena değil bi 20 dakika gidiyor. Halıda iyi değil ama bilginize.
    Hocam peki dakika da kaç kurus elektrik harcıyor?
  • 04-09-2018, 00:00:00
    #20
    cla 180 çok hoşuma giden bir araç
    Duzeltme: Gla
  • 04-09-2018, 00:44:34
    #21
    Maşallah kriz bir tek beni vurmuş galiba

    Şaka bir yana Allah daha çok versin, c200d tek geçerim, konfor ve sürüş açısından muhteşem bir araç...
  • 04-09-2018, 00:46:24
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu üçü arasından c180 tercih ederdim ben olsam. Cla daha kompakt bir araba, c serisine göre daha dar, görünüşünü beğenenler olduğu kadar beğenmeyenler de var, tasarım zaten göreceli ama dediğim gibi c daha büyük ve konforlu, özellikle a/cla serilerinde amg paket aldıysanız böbrek taşı düşürmeye hazırlanın.
  • 04-09-2018, 10:11:44
    #23
    a180
  • 04-09-2018, 10:17:01
    #24
    Eğer ki genç iseniz hocam A180 almanızı tavsiye ederim. 1 Ay civarında arkadaşımın arabası bendeydi bindim ve hoş.
    Geçtiğimiz aylarda da Peugeot RCZ aldım. Genç işi, ama tavsiye eder miyim %51 oranında diyebiliriz. Şahsım adına konuşmam gerekirse bütçeyi 1 tık daha yükseltip BMW 4 serisine binerdim.
  • 04-09-2018, 13:11:54
    #25
    c180 yerine buzdolabi kazik passat onerenler var vallahi bu piyasa egitilmezdir.

    c180 fakir mercedesi diyenler varmis vay arkadas dubai'de yasiyoruz haberimiz yok.

    c180 156ps kullandim bir sure 50 60 kurus yakiyor sakin kullanimda daha az yakar. benzin.