myqatsel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araba Konusunda Yardım
24
●757
- 04-09-2018, 00:46:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bu üçü arasından c180 tercih ederdim ben olsam. Cla daha kompakt bir araba, c serisine göre daha dar, görünüşünü beğenenler olduğu kadar beğenmeyenler de var, tasarım zaten göreceli ama dediğim gibi c daha büyük ve konforlu, özellikle a/cla serilerinde amg paket aldıysanız böbrek taşı düşürmeye hazırlanın.
- 04-09-2018, 10:17:01Eğer ki genç iseniz hocam A180 almanızı tavsiye ederim. 1 Ay civarında arkadaşımın arabası bendeydi bindim ve hoş.
Geçtiğimiz aylarda da Peugeot RCZ aldım. Genç işi, ama tavsiye eder miyim %51 oranında diyebiliriz. Şahsım adına konuşmam gerekirse bütçeyi 1 tık daha yükseltip BMW 4 serisine binerdim.
