Eğer ki genç iseniz hocam A180 almanızı tavsiye ederim. 1 Ay civarında arkadaşımın arabası bendeydi bindim ve hoş.
Geçtiğimiz aylarda da Peugeot RCZ aldım. Genç işi, ama tavsiye eder miyim %51 oranında diyebiliriz. Şahsım adına konuşmam gerekirse bütçeyi 1 tık daha yükseltip BMW 4 serisine binerdim.