Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu üçü arasından c180 tercih ederdim ben olsam. Cla daha kompakt bir araba, c serisine göre daha dar, görünüşünü beğenenler olduğu kadar beğenmeyenler de var, tasarım zaten göreceli ama dediğim gibi c daha büyük ve konforlu, özellikle a/cla serilerinde amg paket aldıysanız böbrek taşı düşürmeye hazırlanın.