c180 yerine buzdolabi kazik passat onerenler var vallahi bu piyasa egitilmezdir.

c180 fakir mercedesi diyenler varmis vay arkadas dubai'de yasiyoruz haberimiz yok.

c180 156ps kullandim bir sure 50 60 kurus yakiyor sakin kullanimda daha az yakar. benzin.