öyle diyorlar da aynen dışı daha sportif.
hocam peki 200d'lerin yakıt tüketimi nedir? şehir içi olacağı gibi hafta sonları ankara-istanbul yapmayı düşünüyorum, çok masraf çıkartır m?
Yakıt konusunu auto data gibi sitelerden bulabilirsiniz hocam net model paket seçerek

ama kullanıma göre 40 kuruşta 90 kuruşta yakabiliyor bunun canlı şahidiyim