Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
C serisi reno motoruymuş’cılar gelir şimdi 😂
öyleyse öyle, sonuçta araba lüks

DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazasız, belasız kullanırsınız umrarım, şimdiden hayırlı olsun
teşekkürler hocam