Cla önermiyorum görüntüsü güzel ama içi gerçekten değmez. Diğerleri hakkında bilgim yok
öyle diyorlar da aynen dışı daha sportif.
Konfor

c180 biraz daha genç işi ve fakir mercedesi sıfatına sahip - cla serisinin iç donanımında kullanılan malzeme mercedes logosu altında olmayı inanın haketmiyor nerdeyse plastik tümüyle - c200d hem konfor hem donanm bakımından daha tatminkar olacaktır

kişisel tavsiyem c200d olur arkadan itiş olmasına rağmen yol tutuşu vs konusunda gram güvensizlik yaşatmaz
hocam peki 200d'lerin yakıt tüketimi nedir? şehir içi olacağı gibi hafta sonları ankara-istanbul yapmayı düşünüyorum, çok masraf çıkartır m?