Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
zaten a b gla cla (136ps)vs vs çoğunda renault nissan ortaklığında ki motoru kullanıyordu, sanırım son c serisinde kendi motorunu üretti diye biliyorum. tıpkı mercedes gibi bmwde 3 serilerinde psa grubunun motorundan yararlanıyordu.(eski 3.20 aracımda bu motor vardı.) şahsi fikrim düşük hacimli motorlarda mercedes ve bmw, renault nissan gibi firmalardan baya bir deneyim edindi. çokta önemli bir durum değil açıkçası. araçlardan beklentiniz nedir ona göre yorum daha doğru olacaktır. ben olsam 3 serisi düşünürdüm.
düzeltme:
c 180 tahminim ortalama 9 litre yakıcaktır.