• 30-08-2016, 11:38:18
    #1
    Merhabalar ford focus 0 almayı düşünüyorum.Liste fiyatı 65000 tl.Sedan alacağım.Bu araba hakkında bilgisi olan var mı ? Az mı yakar çok mu ? Sorun çıkarır mı ? Birde 60000 tl'ye alabilir miyim bu aracı.Malum araba satışları biraz durgun fikirlerinizi öğrenmek isterim.

    1.6L Ti-VCT 125PS (159 Nm) Euro 6 4 Kapı 5 İleri Manuel Trend X 66.360 65.050
  • 30-08-2016, 15:11:02
    #2
    Yıl sonu kampanyasında satışlarına göre indirim sağlarlar.. Aralık ayını beklerseniz eminim daha uygun fiyata satın alabilirsiniz. Ama aralıktan önce sanmiyorum 5bintl indirim yapacaklarını yinede bi bayiyle birebir görüşüp net fiyat alırsanız daha sağlıklı olur
  • 30-08-2016, 16:30:22
    #3
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl sonu kampanyasında satışlarına göre indirim sağlarlar.. Aralık ayını beklerseniz eminim daha uygun fiyata satın alabilirsiniz. Ama aralıktan önce sanmiyorum 5bintl indirim yapacaklarını yinede bi bayiyle birebir görüşüp net fiyat alırsanız daha sağlıklı olur
    Arkadaşım yaptıklarını söyledi.Tanıdık olunca yapıyorlarmış.Bir arkadaşım renault symbol aldı 2 bin tl civarında indirim yaptırmış.Ama Ford Focus almaktan vazgeçtim.Dışarıdaki sesi içeri çok veriyormuş.O yüzden eledim Ford Focusu.
  • 30-08-2016, 16:43:30
    #4
    Hocam bir önerim olacak arabanın full donanımlı olanını almaya bakın. İlerde çok pişman olursunuz. Güç yetmiyorsa orta donanımın altına kesinlikle inmeyin. Hem sürüş zevkiniz hem de satarken sıkıntı yaşamamanız adına söylüyorum.
  • 30-08-2016, 16:50:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bu fiyata daha iyi alternatifler var bknz insignia
  • 30-08-2016, 16:51:01
    #6
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir önerim olacak arabanın full donanımlı olanını almaya bakın. İlerde çok pişman olursunuz. Güç yetmiyorsa orta donanımın altına kesinlikle inmeyin. Hem sürüş zevkiniz hem de satarken sıkıntı yaşamamanız adına söylüyorum.
    Hocam 0 almak istemiyorum aslında ama güven problemi olunca 0'a yönelmek zorunda kalıyorum.Toyota yaris 1.3 aldık 1 yıl aradık.26000 kilometrede 28.750 tl'ye aldık kaza boya yoktu.38000 kilometrede dün satış yaptım.32 000 tl'den verdim.2. el araba bulmak çok zahmetli.Düşük kilometre ve temiz araç bulmak çok zor.
  • 30-08-2016, 16:58:21
    #7
    Haklısın temizi bulup 2 lira fazla vereceksin o halde Ben de 15 gün önce B8 aldım ama ne kadar zorlandım anlatamam. Seni anlıyorum
  • 30-08-2016, 17:13:01
    #8
    Renault'ta bildiğim kadariyla şöyle bi durum var; çalışanlarını araç aldığında özel bir indirim oluyor diye biliyorum hatta çevrem'de o şekilde daha uyguna alanlar oldu. Diğer bayilerde durum tamamen o günki kur'a bağlı olarak değişiyor.

    Astra J 1.6 Dizel tavsiye ederim o fiyatlara.
  • 30-08-2016, 17:17:39
    #9
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Renault'ta bildiğim kadariyla şöyle bi durum var; çalışanlarını araç aldığında özel bir indirim oluyor diye biliyorum hatta çevrem'de o şekilde daha uyguna alanlar oldu. Diğer bayilerde durum tamamen o günki kur'a bağlı olarak değişiyor.

    Astra J 1.6 Dizel tavsiye ederim o fiyatlara.
    Yok hocam iş muhasebecide bitiyormuş birazda.Bir arkadaşım 5000 tl kadar indirim yaptırmış.Diğer arkadaşım 2000 tl indirim yaptırmış.Araya adam sokarsan liste fiyatı üzerinden indirim yapıyorlar.Sedan bir araç arıyorum.Az önce Opel astra sedan'a baktım boş paket benzinli fiyat uygun ama çok yakıyor.2. ele kaldım yine