Yıl sonu kampanyasında satışlarına göre indirim sağlarlar.. Aralık ayını beklerseniz eminim daha uygun fiyata satın alabilirsiniz. Ama aralıktan önce sanmiyorum 5bintl indirim yapacaklarını yinede bi bayiyle birebir görüşüp net fiyat alırsanız daha sağlıklı olur
Arkadaşım yaptıklarını söyledi.Tanıdık olunca yapıyorlarmış.Bir arkadaşım renault symbol aldı 2 bin tl civarında indirim yaptırmış.Ama Ford Focus almaktan vazgeçtim.Dışarıdaki sesi içeri çok veriyormuş.O yüzden eledim Ford Focusu.