Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Renault'ta bildiğim kadariyla şöyle bi durum var; çalışanlarını araç aldığında özel bir indirim oluyor diye biliyorum hatta çevrem'de o şekilde daha uyguna alanlar oldu. Diğer bayilerde durum tamamen o günki kur'a bağlı olarak değişiyor.

Astra J 1.6 Dizel tavsiye ederim o fiyatlara.
Yok hocam iş muhasebecide bitiyormuş birazda.Bir arkadaşım 5000 tl kadar indirim yaptırmış.Diğer arkadaşım 2000 tl indirim yaptırmış.Araya adam sokarsan liste fiyatı üzerinden indirim yapıyorlar.Sedan bir araç arıyorum.Az önce Opel astra sedan'a baktım boş paket benzinli fiyat uygun ama çok yakıyor.2. ele kaldım yine