Renault'ta bildiğim kadariyla şöyle bi durum var; çalışanlarını araç aldığında özel bir indirim oluyor diye biliyorum hatta çevrem'de o şekilde daha uyguna alanlar oldu. Diğer bayilerde durum tamamen o günki kur'a bağlı olarak değişiyor.
Astra J 1.6 Dizel tavsiye ederim o fiyatlara.