Hocam bir önerim olacak arabanın full donanımlı olanını almaya bakın. İlerde çok pişman olursunuz. Güç yetmiyorsa orta donanımın altına kesinlikle inmeyin. Hem sürüş zevkiniz hem de satarken sıkıntı yaşamamanız adına söylüyorum.
Hocam 0 almak istemiyorum aslında ama güven problemi olunca 0'a yönelmek zorunda kalıyorum.Toyota yaris 1.3 aldık 1 yıl aradık.26000 kilometrede 28.750 tl'ye aldık kaza boya yoktu.38000 kilometrede dün satış yaptım.32 000 tl'den verdim.2. el araba bulmak çok zahmetli.Düşük kilometre ve temiz araç bulmak çok zor.