Hocam bir önerim olacak arabanın full donanımlı olanını almaya bakın. İlerde çok pişman olursunuz. Güç yetmiyorsa orta donanımın altına kesinlikle inmeyin. Hem sürüş zevkiniz hem de satarken sıkıntı yaşamamanız adına söylüyorum.