Merhabalar ford focus 0 almayı düşünüyorum.Liste fiyatı 65000 tl.Sedan alacağım.Bu araba hakkında bilgisi olan var mı ? Az mı yakar çok mu ? Sorun çıkarır mı ? Birde 60000 tl'ye alabilir miyim bu aracı.Malum araba satışları biraz durgun fikirlerinizi öğrenmek isterim.
1.6L Ti-VCT 125PS (159 Nm) Euro 6 4 Kapı 5 İleri Manuel Trend X 66.360 65.050