HostCin ( Ofisimiz Yandı )
216
●11.929
- 08-05-2008, 23:10:34Geçenlerde https://www.r10.net/hosting-sirketler...in-duyuru.html bu konunuzu okumuştum. Bunun üstüne bu konuyu okuyunca. Bu konuyla bi bağlantısı olup olmayacağını düşündüm. Ne için yangın cıktığı biliniyormu ?
Ayrıca cok geçmiş olsun şansızlıklar peşinizi bırakmıyor anladığım kadarıyla. - 08-05-2008, 23:10:37BİZİ ÖLDÜREMEYEN DARBELER GÜÇLENDİRİRTheForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazın bekliyorum seni bu arada kardeşin olamayacak kadar yaşça büyüğüm senden 50 defa uyardım seni
gözümden kaçmaz ona göre

-------------------
neyse ben çıktım iyi geceler şu anda sahilde cep sinamasının üstünde çay içiyorum bir dostumla sizlerle paylaşmak istedim sıkıntımı şimdi eve geçiyorum
yarın görüşürüz
gözümden kaçmaz ona göre