TheForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gercekten cok üzüldüm seckin kardeş cok gecmiş olsun.
Ben bu yaz yanına gelicektim kısmetse Allah yardımcınız olsun seckin kardeş.
BİZİ ÖLDÜREMEYEN DARBELER GÜÇLENDİRİR
Yazın bekliyorum seni bu arada kardeşin olamayacak kadar yaşça büyüğüm senden 50 defa uyardım seni gözümden kaçmaz ona göre



-------------------


neyse ben çıktım iyi geceler şu anda sahilde cep sinamasının üstünde çay içiyorum bir dostumla sizlerle paylaşmak istedim sıkıntımı şimdi eve geçiyorum

yarın görüşürüz