• 08-05-2008, 23:05:52
    #28
    çok geçmiş olsun
  • 08-05-2008, 23:07:24
    #29
    arkadaşlar yarın erken kalkıp bir ucundan başlayacaz işe tekrar
    ben bu gecelik iyi geceler diyorum size yarın mesajlarınızı okuyacam yarın cevap atarım
    teşekküler yorumlarınız için moral oluyor
  • 08-05-2008, 23:07:29
    #30
    Misafir
    Dostum çok üzüldüm inan.Ne diyeceğimi bilemiyorum.Çok geçmiş olsun.
  • 08-05-2008, 23:07:30
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Gercekten cok üzüldüm seckin kardeş cok gecmiş olsun.
    Ben bu yaz yanına gelicektim kısmetse Allah yardımcınız olsun seckin kardeş.
  • 08-05-2008, 23:07:48
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Efendim Çok Geçmiş Olsun.
  • 08-05-2008, 23:09:42
    #33
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun...
  • 08-05-2008, 23:10:34
    #34
    Geçenlerde https://www.r10.net/hosting-sirketler...in-duyuru.html bu konunuzu okumuştum. Bunun üstüne bu konuyu okuyunca. Bu konuyla bi bağlantısı olup olmayacağını düşündüm. Ne için yangın cıktığı biliniyormu ?

    Ayrıca cok geçmiş olsun şansızlıklar peşinizi bırakmıyor anladığım kadarıyla.
  • 08-05-2008, 23:10:37
    #35
    TheForum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gercekten cok üzüldüm seckin kardeş cok gecmiş olsun.
    Ben bu yaz yanına gelicektim kısmetse Allah yardımcınız olsun seckin kardeş.
    BİZİ ÖLDÜREMEYEN DARBELER GÜÇLENDİRİR
    Yazın bekliyorum seni bu arada kardeşin olamayacak kadar yaşça büyüğüm senden 50 defa uyardım seni gözümden kaçmaz ona göre



    -------------------


    neyse ben çıktım iyi geceler şu anda sahilde cep sinamasının üstünde çay içiyorum bir dostumla sizlerle paylaşmak istedim sıkıntımı şimdi eve geçiyorum

    yarın görüşürüz
  • 08-05-2008, 23:10:37
    #36
    Usta çok geçmiş olsun ya üzüldüm harbi

    Allah yardımcınız olsun elimizden gelen bir şey varsa yardımcı olmak isteriz..