Konu
HostCin ( Ofisimiz Yandı )
08-05-2008, 23:07:24
#29
kscmersin
arkadaşlar yarın erken kalkıp bir ucundan başlayacaz işe tekrar
ben bu gecelik iyi geceler diyorum size yarın mesajlarınızı okuyacam yarın cevap atarım
teşekküler yorumlarınız için moral oluyor