• 08-05-2008, 22:50:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun kötü bir olay gerçekten Sormadan geçemicem sigortanız varmıydı
  • 08-05-2008, 22:51:08
    #11
    sağolun arkadaşlar
  • 08-05-2008, 22:51:14
    #12
    Çok üzücü bir durum. Geçmiş olsun.
  • 08-05-2008, 22:51:38
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    büyük geçmişler olsun
  • 08-05-2008, 22:52:20
    #14
    Üyeliği durduruldu
    büyük geçmiş olsun
  • 08-05-2008, 22:52:25
    #15
    iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kötü bir olay gerçekten Sormadan geçemicem sigortanız varmıydı

    GEçmiş olsun. Bu arada yazıda sigorta olduğu yazıyor. Ama yazık olmuş emeklere ...
  • 08-05-2008, 22:52:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun Seçkin.
  • 08-05-2008, 22:52:49
    #17
    iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kötü bir olay gerçekten Sormadan geçemicem sigortanız varmıydı
    evet vardı fakat teknik ekipman v.s sigortalanabiliyor bildiğiniz gibi onun dışında ki bilgi tabanlı zararımız maddi zarardan daha fazla yani tesbit edilen ekipman zararı 60 000 ytl iken bu işin başımıza gelmesi sonucu ettiğimiz zarar 100 000 i geçecek gibi duruyor
  • 08-05-2008, 22:56:08
    #18
    Kurumsal Üye
    Büyük geçmiş olsun.Allah kimsenin başına vermesin.