HostCin ( Ofisimiz Yandı )
216
●11.929
- 08-05-2008, 23:05:04teşekkürler arkadaşlar açıkcası kafam çok bozuk dediğim gibi verilen emekleri biliyorsunuz o kadar uykusuz kalınan günler kendimizden kısıp işe yatırdıgımız şeyler kül olunca sizden istediğim tek şey manevi destek dostlarımızı tanıyoruz bu da yetiyor bizewolkanca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2008, 23:05:28Seçkin çok geçmiş olsun
Valla çok üzüldüm
inş. sigorta flan vardırda bi zarar dokunmamıştır. Giden aletlerde az birşey değil
Allah yardımcınız olsun...
Geçmiş olsun...