Konu
HostCin ( Ofisimiz Yandı )
08-05-2008, 23:02:37
#23
kscmersin
teşekkürler arkadaşlar bu arada bazı arkadaşlar msn den yazıyor fakat siteler nasıl açılıyor diye
datacenter değil arkadaşlar ofisimiz çalıştıgımız veri merkezleri amerika da ağırlıklı olarak