teşekkürler arkadaşlar bu arada bazı arkadaşlar msn den yazıyor fakat siteler nasıl açılıyor diye

datacenter değil arkadaşlar ofisimiz çalıştıgımız veri merkezleri amerika da ağırlıklı olarak