wolkanca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seçkin kardeşim çok geçmiş olsun. yanındayız bu durumu atlatmak için bizim elimizden gelen bir şeyler varsa yapmaya hazırız.
teşekkürler arkadaşlar açıkcası kafam çok bozuk dediğim gibi verilen emekleri biliyorsunuz o kadar uykusuz kalınan günler kendimizden kısıp işe yatırdıgımız şeyler kül olunca sizden istediğim tek şey manevi destek dostlarımızı tanıyoruz bu da yetiyor bize