iDealhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun kötü bir olay gerçekten Sormadan geçemicem sigortanız varmıydı

GEçmiş olsun. Bu arada yazıda sigorta olduğu yazıyor. Ama yazık olmuş emeklere ...