Konu
HostCin ( Ofisimiz Yandı )
08-05-2008, 22:52:25
#15
vbb
iDealhosting adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmiş olsun kötü bir olay gerçekten
Sormadan geçemicem sigortanız varmıydı
GEçmiş olsun. Bu arada yazıda sigorta olduğu yazıyor. Ama yazık olmuş emeklere ...