Geçenlerde https://www.r10.net/hosting-sirketler...in-duyuru.html bu konunuzu okumuştum. Bunun üstüne bu konuyu okuyunca. Bu konuyla bi bağlantısı olup olmayacağını düşündüm. Ne için yangın cıktığı biliniyormu ?

Ayrıca cok geçmiş olsun şansızlıklar peşinizi bırakmıyor anladığım kadarıyla.