Konu
HostCin ( Ofisimiz Yandı )
08-05-2008, 23:10:34
#34
^FB-DeViL^
Geçenlerde
https://www.r10.net/hosting-sirketler...in-duyuru.html
bu konunuzu okumuştum. Bunun üstüne bu konuyu okuyunca. Bu konuyla bi bağlantısı olup olmayacağını düşündüm. Ne için yangın cıktığı biliniyormu ?
Ayrıca cok geçmiş olsun şansızlıklar peşinizi bırakmıyor anladığım kadarıyla.