• 12-09-2005, 15:32:32
    #19
    Misafir
    Arkadaşım reklama ihtiyacı yok demişssin, onun reklama ihtiyacı yoksa ben bir daha ne sitelere ne forumalra girerim. Yuh yani göz var nizam var.

    Neyse tamam sen haklısın reklam yapmıyosun çok yararlı süper bi döküman yazmışssın eline sağlık tebrikler

    Bu kadar şakşakcı insanlar olmanın ne anlamı var her yapılana iyi güzel dmeeyelim arkadaşlar, iyiyle kötüyü ayırt etmeliyiz. saygılar..
  • 12-09-2005, 15:32:54
    #20
    Broker adlı üyeden alıntı:
    utandığımı nerden çıkardın? ne kadar komplekslisin sen öyle, en basit bir lafı bile neye yoruyorsun, ayrıca Türklerin bir özelliği haklı haksız olduğuna bakmadan zor durumda olanı haklı gösterme çabasıdır, power hariç hepinizde bunu sezinledim.
    Utanmıyorsanız bu daha fena bi durum. Kompleksli değilim ama kendi milletime gelip birisi aşağılarsa bundan rahatsız olurum. Bunun adı kompleksli olmaksa evet öyleyim. Evet biz her zaman zorda olanın yanında olmuşuzdur ki bu da bence şeref veren bi davranış. + ilk postu yazan arkadaş haklı idi. Lütfen kafanıza göre Türkler şöyle veya böyle gibi biraz da aşağılar nitelikte cümleler kullanmayın.
  • 12-09-2005, 15:33:14
    #21
    Misafir
    Power adlı üyeden alıntı:
    Arkadaşım reklama ihtiyacı yok demişssin, onun reklama ihtiyacı yoksa ben bir daha ne sitelere ne forumalra girerim. Yuh yani göz var nizam var.

    Ayrıca türk halkı işte. derken ne demek istiyosun aşşağılama için kullanmışssın belliki.. ona bile itiraz ediyorsun. Neyse tamam sen haklısın reklam yapmıyosun çok yararlı süper bi döküman yazmışssın eline sağlık tebrikler

    Bu kadar şakşakcı insanlar olmanın ne anlamı var her yapılana iyi güzel dmeeyelim arkadaşlar, iyiyle kötüyü ayırt etmeliyiz. saygılar..
    Türk halkını ben dedim yahu
  • 12-09-2005, 15:33:35
    #22
    Zor durumda olan kim ?
    Arkadaş eleştirilerini yazınsal olarak zevkli hale getirmiş sen durduk yere laf atmışsın.Doğru yada yanlış yazdığını bile tartışmamışsın.

    Ayrıyeten kimseyle döğüşmeye niyetim yok

    Ha yinede istersen
    19 mayıs stadyumunda:
    İlgili salonlarda
    -Boks
    -Kick Boks
    -Muay Thai
    -Thai Boks
    -Karete-do
    -Tae Kwon do

    Dallarında mücedele edebiliriz.
  • 12-09-2005, 15:36:42
    #23
    Misafir
    ay_danscisi adlı üyeden alıntı:
    Zor durumda olan kim ?
    Arkadaş eleştirilerini yazınsal olarak zevkli hale getirmiş sen durduk yere laf atmışsın.Doğru yada yanlış yazdığını bile tartışmamışsın.

    Ayrıyeten kimseyle döğüşmeye niyetim yok

    Ha yinede istersen
    19 mayıs stadyumunda:
    İlgili salonlarda
    -Boks
    -Kick Boks
    -Muay Thai
    -Thai Boks
    -Karete-do
    -Tae Kwon do

    Dallarında mücedele edebiliriz.
    olur ama ilk önce power beni arada harcadı, o konuyu bir düzeltelim
  • 12-09-2005, 15:39:19
    #24
    Danışıklı döğüş.
    http://www.google.com.tr/search?hl=t...BC%C5%9F&meta=

    Siz ikiniz bir gelin
  • 12-09-2005, 15:42:57
    #25
    Misafir
    hıııı peki
  • 12-09-2005, 20:33:04
    #26
    K@LPQ2@N adlı üyeden alıntı:
    bu adamın reklama ihtiyacı yokki..
    Cok tesekkur ederim.Benim sitemin hitleri az fakat ben gelip birgun yalakalık yapıp uye kazanmak istemedim.Sitemin hiti az ama kaliteli onemli olan o.Forumda 2 kisi bu yazıyı gereksiz bulup diger 5-10 kisi yerinde diyorsa demekki burda siz yanlıssınız.
    Ben sadece olucaklardan komik ve anlamlı bir yazı yazdım.Bu kadar buyutmenize gerek yok.
  • 12-09-2005, 22:05:34
    #27
    Üyeliği durduruldu
    kaan arkadaşımın yazdığı konuya tamamen katılıyordum.

    ben im başımdan bu olay geçti
    daha llise 1 e giden adamdan host aldım.forumhane.net alan adını da onlardan aldım.
    günün birinde ayrılacam dedim alan adımı vermediler.bende telefonla falan aradım bi gun anası çıktı.yani salaklık bende daha çocuk yaşta veletten alan aldım.bu arada ortada anası kaynadı.telefonda hıncımı ondan çıkartım .
    daha halen forumhane.net onlarda bana vermiyorlar.
    herkez bu işi o konışan iki arkadaş kadar bilmiyor.
    ben ilk başladığmda bilmediğim gibi yeni başlayan arkadaşlar da neyi nereden almasını öğrenmesi lazım.