Broker adlı üyeden alıntı:
utandığımı nerden çıkardın? ne kadar komplekslisin sen öyle, en basit bir lafı bile neye yoruyorsun, ayrıca Türklerin bir özelliği haklı haksız olduğuna bakmadan zor durumda olanı haklı gösterme çabasıdır, power hariç hepinizde bunu sezinledim.
Utanmıyorsanız bu daha fena bi durum. Kompleksli değilim ama kendi milletime gelip birisi aşağılarsa bundan rahatsız olurum. Bunun adı kompleksli olmaksa evet öyleyim. Evet biz her zaman zorda olanın yanında olmuşuzdur ki bu da bence şeref veren bi davranış. + ilk postu yazan arkadaş haklı idi. Lütfen kafanıza göre Türkler şöyle veya böyle gibi biraz da aşağılar nitelikte cümleler kullanmayın.