kaan arkadaşımın yazdığı konuya tamamen katılıyordum.

ben im başımdan bu olay geçti
daha llise 1 e giden adamdan host aldım.forumhane.net alan adını da onlardan aldım.
günün birinde ayrılacam dedim alan adımı vermediler.bende telefonla falan aradım bi gun anası çıktı.yani salaklık bende daha çocuk yaşta veletten alan aldım.bu arada ortada anası kaynadı.telefonda hıncımı ondan çıkartım .
daha halen forumhane.net onlarda bana vermiyorlar.
herkez bu işi o konışan iki arkadaş kadar bilmiyor.
ben ilk başladığmda bilmediğim gibi yeni başlayan arkadaşlar da neyi nereden almasını öğrenmesi lazım.