Arkadaşım reklama ihtiyacı yok demişssin, onun reklama ihtiyacı yoksa ben bir daha ne sitelere ne forumalra girerim. Yuh yani göz var nizam var.

Neyse tamam sen haklısın reklam yapmıyosun çok yararlı süper bi döküman yazmışssın eline sağlık tebrikler

Bu kadar şakşakcı insanlar olmanın ne anlamı var her yapılana iyi güzel dmeeyelim arkadaşlar, iyiyle kötüyü ayırt etmeliyiz. saygılar..