K@LPQ2@N adlı üyeden alıntı:
bu adamın reklama ihtiyacı yokki..
Cok tesekkur ederim.Benim sitemin hitleri az fakat ben gelip birgun yalakalık yapıp uye kazanmak istemedim.Sitemin hiti az ama kaliteli onemli olan o.Forumda 2 kisi bu yazıyı gereksiz bulup diger 5-10 kisi yerinde diyorsa demekki burda siz yanlıssınız.
Ben sadece olucaklardan komik ve anlamlı bir yazı yazdım.Bu kadar buyutmenize gerek yok.