Power adlı üyeden alıntı:
Arkadaşım reklama ihtiyacı yok demişssin, onun reklama ihtiyacı yoksa ben bir daha ne sitelere ne forumalra girerim. Yuh yani göz var nizam var.
Ayrıca türk halkı işte. derken ne demek istiyosun aşşağılama için kullanmışssın belliki.. ona bile itiraz ediyorsun. Neyse tamam sen haklısın reklam yapmıyosun çok yararlı süper bi döküman yazmışssın eline sağlık tebrikler
Bu kadar şakşakcı insanlar olmanın ne anlamı var her yapılana iyi güzel dmeeyelim arkadaşlar, iyiyle kötüyü ayırt etmeliyiz. saygılar..
Türk halkını ben dedim yahu