Hostingine Ulaşamayanlar Lütfen Okusun
33
●2.357
- 12-09-2005, 13:36:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.walla yazı benim çok hoşuma gitti güzel düşünülmüş ve güzel hazırlanmış.. tebrikler..
- 12-09-2005, 15:07:25Bencede yerinde bir yazı.İşini doğru yapanlara laf atacağımıza işimize baksak daha iyi olur.
- 12-09-2005, 15:23:56Misafirutandığımı nerden çıkardın? ne kadar komplekslisin sen öyle, en basit bir lafı bile neye yoruyorsun, ayrıca Türklerin bir özelliği haklı haksız olduğuna bakmadan zor durumda olanı haklı gösterme çabasıdır, power hariç hepinizde bunu sezinledim.Osiris adlı üyeden alıntı: