Osiris adlı üyeden alıntı:
Türk halkına neden laf ediyorsun arkadaşım. Muhtemelen sen de bir Türksün ve kendi milletinden utanıyorsun. Yazık !
utandığımı nerden çıkardın? ne kadar komplekslisin sen öyle, en basit bir lafı bile neye yoruyorsun, ayrıca Türklerin bir özelliği haklı haksız olduğuna bakmadan zor durumda olanı haklı gösterme çabasıdır, power hariç hepinizde bunu sezinledim.