• 05-05-2008, 14:11:15
    #55
    50 mesajı olmayanlar resimleri, 500 mesajı olmayanlar ofisi göremiyor
  • 05-05-2008, 15:32:32
    #56
    kalite kokuyor

    başarılarınızın devamını dilerim.

    Antalya'ya gelirseniz (belki tatilde, bilişimle uğraşanlar için her ne kadar zor olsada ) bekleriz ofisimize..
  • 05-05-2008, 15:42:01
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten çok güzel.Ellerinize sağlık..
  • 05-05-2008, 15:42:11
    #58
    Hocam gerçekten çok güzel.Hayırlı olsun..
  • 05-05-2008, 15:44:32
    #59
    Üyeliği durduruldu
    çalışma alanlarınız çok güzel olmuş,

    başarılarınızın devamını dileriz
  • 05-05-2008, 15:56:50
    #60
    tepemdeki bulutlar bi dağılsa açacam bende yaa çok özendim şuan

    hayırlı uğurlu olsun dostum.
  • 05-05-2008, 16:59:59
    #61
    Üyeliği durduruldu
    Ofisiniz çok güzel ..Başarılar..
  • 05-05-2008, 17:02:19
    #62
    Hayırlı olsun,Allah bol kazançlar nasip eder inşAllah..Çok güzel olmuş
  • 05-05-2008, 17:30:23
    #63
    Arkadaşlar tek tek hepinize teşekkür ederim. Yorumlarınız için =)
    Hepinizi beklerim ofise. Oturur sohbet ederiz =)

    Tekrardan teşekkürler.