SkyLord adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kategori insanların memnun olmadıkları şeyleri dile getirmesi için açılmıştır. İsteyen istediği şekilde konusunu açar yorumunu yapar, takdir yönetimin. Gelipte ben sizin yedeğinizi yükledim de şöyle de böyle de, ona rağmen burda konu açmışsın falan diyemezsin hele ki bu konu dün size bahsedilmişse ve üst üste hacklendiyse bu arkadaş... Varsa kendine göre bir savunman yaparsın, haksız bulduğun bir nokta varsa da yönetime rapor edersin gerekirse konu silinir. Konu sahibini tanımam etmem benim için 1 doğru vardır onu söylerim ben, kimseyi yargılamıyorum.