Öncelikle Gökhan bey, size bir şey söylemek isterim. Ben firma adı olarak sizin isminizi verdim mi ? Vermedim. O kadar özel mesaj geldi kimseye söylemedim amacım sizi kötülemek değildi çünkü. Amacım hizmetimin düzgün sağlanmasıydı. Ben buraya gelip paramı almak istiyorum vermiyor dava açacağım falan mı demişim ? Hayır. Ben sadece haklarımı öğrenmek istediğim için bu konuyu açmış bulunmaktayım. Siz çıkıp bana 250 tane site var sadece sizin 2 siteniz hackleniyor sorun sizde diyorsanız, sorunun kimde olduğunu r10.net üyeleri anlayacaklardır...
Sunucunun açıkları bir anda mı oluştu acaba anlamadım ki ?.. Bugün bile hâla açıkları kapatamadınız. Neymiş efendim arıyormuşsunuz açıkları. Biz size açıkların neler olduğunu söyledik aramayın. Ha eğer nasıl kapatacağınızı bilmiyorda forumda falan arıyorsanız o ayrı bir şey zaten...