SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"250'yi aşkın site var hiç birinin sahibi hack ile ilgili bana gelmedi, sadece sizin 2 siteniz peşpeşe hacklendi, bu durumda sizin kullandığınız scriptlerde de problem olabilir ama yine de açık var ise kapatmaya çalışacağız" dedim. Lafı çevirmeyin.
Lafı çevirmiyorum ki. Kullandığım özel bir script yok. Wordpress kullanıyorum hazır bir tema yüklü o kadar.

KaliteNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirket anlamında bir şikayetiniz var ise doğru yer burasıdır. Ama kişisel bir sorununuz var ise ve bu sorununuza cevap arıyorsanız şikayetim var bölümüne açmanız daha sağlıklı olabilirdi.. En azından burada bir polamik konusu yaratılmazdı..
Kişisel sorunum yok. Firmada ki açıklar sorun.