Ali bey (DizayNet) bu konuda hep böyleydi, bizden hizmet aldığı ilk günden beri en ufak soruları bile R10daki kampanya konumuz üzerinden soruyordu. Ticket, mail, telefon hiçbirini kullanmadan R10a yazıyordu. Bu konuyu açmadan birkaç saat önce bana ticket gönderdi ve arkasından konuyu açmış haberim bile yok. Her neyse konu ile ilgileniliyor, daha yazılmazsa ve bu gereksiz konu silinirse sevinirim. Şikayet edilmelik bir davranışta bulunmadık, dediğim gibi müşterimiz burayı destek forumu sandı sanırsam.