DizayNet adlı üyeden alıntı:
Siz çıkıp bana 250 tane site var sadece sizin 2 siteniz hackleniyor sorun sizde diyorsanız, sorunun kimde olduğunu r10.net üyeleri anlayacaklardır
"250'yi aşkın site var hiç birinin sahibi hack ile ilgili bana gelmedi, sadece sizin 2 siteniz peşpeşe hacklendi, bu durumda sizin kullandığınız scriptlerde de problem olabilir ama yine de açık var ise kapatmaya çalışacağız" dedim. Lafı çevirmeyin.