SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullanıcıya suç mu atmışım açık konusunda ? Bilmeden yargılama
Suç attın gibi birşey yazmış mıyım mesajımda? Sorumluluk sizde demişim sadece. Konuyu çarpıtma bence, komik oluyor Bu kategori insanların memnun olmadıkları şeyleri dile getirmesi için açılmıştır. İsteyen istediği şekilde konusunu açar yorumunu yapar, takdir yönetimin. Gelipte ben sizin yedeğinizi yükledim de şöyle de böyle de, ona rağmen burda konu açmışsın falan diyemezsin hele ki bu konu dün size bahsedilmişse ve üst üste hacklendiyse bu arkadaş... Varsa kendine göre bir savunman yaparsın, haksız bulduğun bir nokta varsa da yönetime rapor edersin gerekirse konu silinir. Konu sahibini tanımam etmem benim için 1 doğru vardır onu söylerim ben, kimseyi yargılamıyorum.