• 29-10-2009, 12:29:03
    #28
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Dualbilisim ile bir alakanizmi var yoksa sizde hirsizmisiniz?
    dualbilişim kimdir
    onu geçtikde sen kimsin bana hırsız diyorsun ?

    ekipsiniz heralde 5 kişi birden - rap atmış
    burda dualbilişime sayıp sövsek bizden kralı olmazdı
    ben burda eser adlı arkadaşa bir yazı yazıyorum birileri yırtık şeyden çıkar gibi çıkıp olumsuz rep veriyor
    millet üstüne vazife olmayan mevzulara burnunu sokmakda uzman
    - rep veren şahsıyetleri kınıyorum

    ayrıca temayı dual neden çaldı bilmiyorum ama temayı çalan birgün o sayfaya indexi basıp karizmanı sıfırlar
    hadi eyvallah not: muhattap olmadıklarım muhattapsızlığımla gelip bana abuk subuk rep falan atmasın ben sizinle muhattap değilim ne diye yüzsüzlük eiyorsunuz
    ezilmeyin daha fazla
    ayrıca beni hırsızlıkla suçladığın ve yandaşlarına bana - rep verdirdiğin için senden şikayetciyim
  • 29-10-2009, 12:49:20
    #29
    Üyeliği durduruldu
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Dualbilisim ile bir alakanizmi var yoksa sizde hirsizmisiniz?
    Konunda %100 haklısın ama bu mesajında edepsizlik yapmışsın. Forum burası, konuları tartışmak için var.

    Her üye sizi destekleyecek diye bir durum yok ki, adam farklı bir görüşte ortaya koyabilir bu hırsız olmasını gerektirmez.
  • 29-10-2009, 14:42:18
    #30
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    XenonServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dualbilişim kimdir
    onu geçtikde sen kimsin bana hırsız diyorsun ?

    ekipsiniz heralde 5 kişi birden - rap atmış
    burda dualbilişime sayıp sövsek bizden kralı olmazdı
    ben burda eser adlı arkadaşa bir yazı yazıyorum birileri yırtık şeyden çıkar gibi çıkıp olumsuz rep veriyor
    millet üstüne vazife olmayan mevzulara burnunu sokmakda uzman
    - rep veren şahsıyetleri kınıyorum

    ayrıca temayı dual neden çaldı bilmiyorum ama temayı çalan birgün o sayfaya indexi basıp karizmanı sıfırlar
    hadi eyvallah not: muhattap olmadıklarım muhattapsızlığımla gelip bana abuk subuk rep falan atmasın ben sizinle muhattap değilim ne diye yüzsüzlük eiyorsunuz
    ezilmeyin daha fazla
    ayrıca beni hırsızlıkla suçladığın ve yandaşlarına bana - rep verdirdiğin için senden şikayetciyim

    Ben size soru sordum, cümlenin sonunda soru isareti bulunmakta dikkatinizi cekerim. Ben burda ne ekipim nede yandaslarim var. Sahsen size ne - nede + rep verdim.

    Simdi ben size +rep veriyorum ve herkesten bu konuda size -rep atmamalarini rica ediyorum.

    Saygilar
  • 29-10-2009, 14:47:50
    #31
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunda %100 haklısın ama bu mesajında edepsizlik yapmışsın. Forum burası, konuları tartışmak için var.

    Her üye sizi destekleyecek diye bir durum yok ki, adam farklı bir görüşte ortaya koyabilir bu hırsız olmasını gerektirmez.
    @grikare düsüncelerinize saygi duyuyorum. Altta alinti yaptigim yazilari tekrar okumanizi ve bu dogrultuda benim düsünceme saygi duymanizi bekliyorum.

    Saygilar


    Alıntı
    sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
    temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
    Alıntı
    ayrıca temayı dual neden çaldı bilmiyorum ama temayı çalan birgün o sayfaya indexi basıp karizmanı sıfırlar
  • 30-10-2009, 16:12:56
    #32
    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunda %100 haklısın ama bu mesajında edepsizlik yapmışsın. Forum burası, konuları tartışmak için var.

    Her üye sizi destekleyecek diye bir durum yok ki, adam farklı bir görüşte ortaya koyabilir bu hırsız olmasını gerektirmez.

    Katılıyorum
    Birinin Teması Çalınmış Mağdur Arkadaşda Betimleme Yapmış Buraya Kadar Tamamda
    Namustur Edepsitir hırsızlıktır bird üzerine - repler + ban durumuna gelince
    konuyla alakası olmayan arkadaşların bu kadar tavır vermesi enteresan
    bu konunun arkasında bir artniyet aramak lazım

    yada arkadaşın dediği gibi eser beyin konularına sadece olumlu yorum yapıp övmek mi lazım
    yada olumsuz yourum yapıp bi dünya argo - rep vede ban'a mı mağruz kalmak lazım
    yakışıksız bir durum olmuş
  • 04-11-2009, 18:19:00
    #33
    Bu tür hırsızlarda hep Eser hocam gibi işini iyi yapan kişilere rastlarlar bence bir uyarın eser hocam kaldırmazlarsa savcılıga suç duyurusunda bulunun bence.