grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunda %100 haklısın ama bu mesajında edepsizlik yapmışsın. Forum burası, konuları tartışmak için var.

Her üye sizi destekleyecek diye bir durum yok ki, adam farklı bir görüşte ortaya koyabilir bu hırsız olmasını gerektirmez.
@grikare düsüncelerinize saygi duyuyorum. Altta alinti yaptigim yazilari tekrar okumanizi ve bu dogrultuda benim düsünceme saygi duymanizi bekliyorum.

Saygilar


Alıntı
sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
Alıntı
ayrıca temayı dual neden çaldı bilmiyorum ama temayı çalan birgün o sayfaya indexi basıp karizmanı sıfırlar