XenonServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dualbilişim kimdir
onu geçtikde sen kimsin bana hırsız diyorsun ?

ekipsiniz heralde 5 kişi birden - rap atmış
burda dualbilişime sayıp sövsek bizden kralı olmazdı
ben burda eser adlı arkadaşa bir yazı yazıyorum birileri yırtık şeyden çıkar gibi çıkıp olumsuz rep veriyor
millet üstüne vazife olmayan mevzulara burnunu sokmakda uzman
- rep veren şahsıyetleri kınıyorum

ayrıca temayı dual neden çaldı bilmiyorum ama temayı çalan birgün o sayfaya indexi basıp karizmanı sıfırlar
hadi eyvallah not: muhattap olmadıklarım muhattapsızlığımla gelip bana abuk subuk rep falan atmasın ben sizinle muhattap değilim ne diye yüzsüzlük eiyorsunuz
ezilmeyin daha fazla
ayrıca beni hırsızlıkla suçladığın ve yandaşlarına bana - rep verdirdiğin için senden şikayetciyim

Ben size soru sordum, cümlenin sonunda soru isareti bulunmakta dikkatinizi cekerim. Ben burda ne ekipim nede yandaslarim var. Sahsen size ne - nede + rep verdim.

Simdi ben size +rep veriyorum ve herkesten bu konuda size -rep atmamalarini rica ediyorum.

Saygilar