• 27-10-2009, 21:28:43
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sunucual adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tema satılan bir tema değil mi ?

    Hayir, aktif bilisime yaptirilmis bir özel temadir.
  • 27-10-2009, 21:33:45
    #20
    Kısa bir zaman önce r10'da tasarım çalmanın, çalınan tasarımın üstüne yatmanın, hatta ve hatta çalıntı tasarımla ticaret yapmanın suç olmadığını ve doğal olarak da bir yaptırımının olmadığını öğrendim. Boşuna tartışmayın isterseniz...
  • 28-10-2009, 16:30:09
    #21
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su an cok sinirli oldugum icin daha sonra yorum yapacagim. Fazla sözede gerek yok zaten durum ortada.

    www.esrsys.com

    www.dualbilisim.com


    temanın patenti varmı??


    sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
    temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
    sen ufacık bi şablon çalınmaya karşı kodlarını tutamıyorsan senin kabahatin
  • 28-10-2009, 16:35:06
    #22
    XenonServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temanın patenti varmı??


    sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
    temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
    sen ufacık bi şablon çalınmaya karşı kodlarını tutamıyorsan senin kabahatin
    Bu ne şimdi?
  • 28-10-2009, 16:37:22
    #23
    XenonServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temanın patenti varmı??


    sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
    temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
    sen ufacık bi şablon çalınmaya karşı kodlarını tutamıyorsan senin kabahatin
    Öyle bekliyordum kim çıkıp diyecek hani patent'in diyecek diye.. - Rep
  • 28-10-2009, 16:40:57
    #24
    XenonServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temanın patenti varmı??


    sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
    temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
    sen ufacık bi şablon çalınmaya karşı kodlarını tutamıyorsan senin kabahatin
    Ahlak ve insanlığın patenti olmuyor beyefendi. Bunu takip eden bir kurum yok malesef,keşke olsaydı..
  • 28-10-2009, 16:56:19
    #25
    Adamlar ortaya bir karışık atmışlar
  • 28-10-2009, 17:09:04
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    XenonServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temanın patenti varmı??


    sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
    temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
    sen ufacık bi şablon çalınmaya karşı kodlarını tutamıyorsan senin kabahatin
    Ona bakacak olursanız örf-i kurallarda yazılı bir belgeye dayanmıyor ama uyuluyor? Çok çok özür diliyorum ama başka türlü anlatamayacağım namusunda bir patenti yok, namus çalındığı zaman herşey yapılabiliyor? Bu da öyle birşey emek verdiğiniz birşeyi birileri çalıyor ve birisi çıkıp belge soruyor var veya yok sonuçta hırsızlık var ortada. Daima sinir olmuşumdur emek hırsızlarına sırf bu yüzden aylardır tasarım yapmıyorum/yapamıyorum.

    Tema hırsızlığı yapıp oradan ekmek kazanmaya çalışan insanlar -eğer mümin iseler- şunu unutmasınlar bunun birde ahiri var .
  • 28-10-2009, 19:01:58
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    XenonServers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temanın patenti varmı??


    sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
    temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
    sen ufacık bi şablon çalınmaya karşı kodlarını tutamıyorsan senin kabahatin


    Dualbilisim ile bir alakanizmi var yoksa sizde hirsizmisiniz?