temanın patenti varmı??
sen neden sinirleniyorsun ne güzel reklamını yaptın işte bari duygu sömürüsü yapma
temanın patenti yoksa çalabilir isterse editlemeden koyar
sen ufacık bi şablon çalınmaya karşı kodlarını tutamıyorsan senin kabahatin
Ona bakacak olursanız örf-i kurallarda yazılı bir belgeye dayanmıyor ama uyuluyor? Çok çok özür diliyorum ama başka türlü anlatamayacağım namusunda bir patenti yok, namus çalındığı zaman herşey yapılabiliyor? Bu da öyle birşey emek verdiğiniz birşeyi birileri çalıyor ve birisi çıkıp belge soruyor var veya yok sonuçta hırsızlık var ortada. Daima sinir olmuşumdur emek hırsızlarına sırf bu yüzden aylardır tasarım yapmıyorum/yapamıyorum.
Tema hırsızlığı yapıp oradan ekmek kazanmaya çalışan insanlar -eğer mümin iseler- şunu unutmasınlar bunun birde ahiri var

.